tisdag 23 juni 2009

Två utmärkelser!




Efter att ha firat en alldeles härlig midsommar med familjen sitter jag nu här hemma med en riktig dunderförkylning... Handarbetet har jag lagt åt sidan och istället plockat fram mina böcker.


Idag har jag läst "Den mörka ängeln" av Mari Ljungstedt. Otroligt bra svensk deckarserie som jag varmt kan rekommendera!

Idag fick jag två utmärkelser!! Det piggade verkligen upp min sommarförkylning! Stort tack till Häxan sytant och Sofias värld!!!
Jag vill skicka vidare var sin till Sofias värld ochHäxan sytant.
Jag skickar även båda dessa till Tovepia, Fru Inez virkblogg och Ewas hemgjorda!!

7 kommentarer:

Ewa sa...

Jag är också dunderförkyld. Går på halvfas här och snörvlar... Vaknade natten mot igår och hade så ont i halsen att jag inte kunde svälja. Det är borta nu, men är täppt, nyser och fryser om vart annat. Trist nu när värmen kommer.

Grattis till dina utmärkelser, och krya på dig.

Kram
/Ewa

Ewa sa...

Å, tusen tack.

Kram på dig!

Veronica Tingvall sa...

Hennes deckare är mina favoriter för tillfället. Hoppas du blir frisk snart.
Kram/veronica

Tovepia sa...

Tusen takk for at du vil gi en utmerkelse til meg;) Alltid hyggelig å bli satt pris på;) Ha en flott kveld videre!

Viktoria sa...

Så roligt att jag har hittat tillbaka till din blogg!
Jag sätter genast en länk till min så jag inte tappar bort dig igen:-)
Jag hittar inte din mail, så skicka ett mail till mig om du vill.
gardenia.gardens@telia.com
Krya på dig!
Bästa hälsningar
Viktoria

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hallojs...här virkas det ffibrilt!! Söta grodor!! Jag ska med ta mig an ett mormorsrut lappfilt!!

Kramelikram
~~♥Millan ♥~~

hoppetossa sa...

Tack så mycket! Jag ligger sjuk i halsfluss så jag blev extra glad för utmärkelserna. Hoppetossa