fredag 8 maj 2009

Små vackra presenter

För några dagar sedan fyllde jag år och fick de små sötaste presenter av flickorna. Hannah hade virkat detta lilla paket i slöjden. När jag såg det hade jag mina aningar. Lite hade hon pratat om det, men inte att det var till mig! En sån överaskning!! De allra sötaste små innetofflor i mjukt alpaca garn och som pricken över i med små vita blommor och vit kant, virkat i angoragarn! Handkardat och handspunnet av slöjdfröken från hennes egna angorakaniner (hon har visst 21 stycken)!!!

Gissa om jag blev glad!! Varma och sköna!


Av Hillevi fick jag denna lilla handduk och det är inte vilken handduk som helst! Helt fantastiskt hoptryckt till en pytteliten bil var den när jag fick den. Vi lade den i ljummet vatten och väntade med spänning på att den skulle vidga sig och vecklas ut. I två månader har den legat gömd någonstans för att plockas fram till min dag! Visst är det gulligt! Stort TACK mina älskade flickor!!

1 kommentar:

Virre sa...

Grattis på födelsedagen Juliane!!
Vad fina presenter du fick...:)
Kram från Veronica, Christos och vovvarna:)