måndag 19 juli 2010

Sydag

Började dagen med att kika in hos Johanna med bloggen Fagras trädgård och blev så inspirerad av hennes fina förkläden. Jag gjorde ett besök i möbelaffären och hittade de här fina tygerna till handdukar och förkläden till växthuset. Idag har jag alltså tillbringat dagen vid symaskinen. Visar bilderna i morgon!

Var ju tvungen att ta på mig mina nya trätofflor när jag skulle åka och handla. Min man tyckte de var helt onödiga och började genast räkna alla mina skor! "-Behöver du verkligen nya skor?" undrade han när jag kom hem med dem. Vad skulle jag svara? Egentligen gör jag ju inte det, men de här kunde jag bara inte motstå. Tror inte män förstår sig på kvinnor, lite onödig lyx kan man väl få unna sig ibland!

1 kommentar:

bakom berget sa...

Ha ha ha...Vadå onödig lyx? All lyx är väl nödvändig! Eller...
Va kul det ska bli att få se vad du har sytt.
Ha en fin kväll! Kram Åsa.