söndag 15 mars 2009

Hannah virkar


Sitter här framför datorn och försöker lära mig redigera bilder, det är minsann inte lätt och jag inser snabbt att jag har mycket att lära. Att t ex göra ramar, infoga bilder och spara dem i rätt format osv. Det lutar nog åt att jag måste be om hjälp. Går nu en liten utbildning på jobbet och ska inom kort lämna in ett litet arbete, man kan ju göra det enkelt för sig men sån är inte jag! Ska jag lära mig så ska jag!!! Annars är det ju ingen mening...


Hannah virkar på sin lilla häst och ska snart till att sy ihop den och jag bestämde mig för att börja virka en katt och snart är väl den klar så jag kan sätta in den. I förmiddags var vi återigen och tränade agility med "Whisky". Det är verkligen ingen lätt uppgift Hannah har framför sig! En glad och sprallig liten "hundtonåring" som alltid har tränat med matte ska nu börja lyda "lillmatte" istället. Allt gick över förväntan idag och Hannah var verkligen superduktig. Det tar sig!!!

Inga kommentarer: