måndag 16 mars 2009

Nu är lilla misse färdig!


Tvätthögen växer, dammråttorna blir fler och vad gör jag?? Virkar så klart!! Hillevi blev genast överförtjust i den lilla katten så självklart blev den hennes. Jag kan ju alltid virka fler och tvätta och städa kan jag ju göra en annan dag... Mönstret länkade jag mig vidare till på virkverkets blogg, lite skeptisk var jag allt när det var på engelska men det var inga problem alls. Kan min dotter Hannah så kan väl jag!!! Kissemissen fick för övrigt en mörkgrå svans med vit tipp. Ska nog fotografera mina projekt i dagsljus i fortsättningen, hopplöst med blixt och skugga!

2 kommentarer:

Annika sa...

Snygg! Vad duktiga ni är båda två! Och jag brukar också prioritera virkning framför hushållsarbete :)

Häxan Sytant sa...

Jaha, då var det två missar igen i Hörnebo. Med denna ska ni väl ändå slippa dyra vetrinärbesök. Lite lik Mozart är han ju faktiskt. Du får väl göra en Emma, en Zingo och en Pepsi också.